Digitaal factureren

Klanten
Voorzie klanten van een professionele geautomatiseerde e-mail met documenten zoals facturen, orderbevestigingen en betalingsherinneringen.

Leveranciers
Ontvangen inkoopfacturen worden ontvangen via geavanceerde documentherkenningssoftware van Continia (Document Capture) om zo volledig mogelijk in jouw administratie verwerkt te worden.

Contact opnemen

Connectiviteit

Webshops
Verbind met webshops om klant- en artikelgegevens te delen, importeer uit te leveren verkooporders rechtstreeks in de bedrijfsadministratie om verdere verwerking uit te voeren.

Maak gebruik van onze standaardconnector om uw webshop te koppelen voor een vast bedrag per maand.

Integraties / Koppelingen
Maak verbinding met andere applicaties om externe gegevens te ontsluiten en transacties efficiĆ«nt te verwerken. Wij hebben koppelingen en integraties gebouwd met Zendesk, Cloudsuite (via Niklas – Copernicus), PostNL, DHL, DPD, Mollie, Kuario, App4Sales

Contact opnemen
Rope - oplossing - connectiviteit voor je organisatie

Goederenstroom

Optimaliseer voorraadniveaus
Maak gebruik van ingebouwde intelligence om te voorspellen wat wanneer moet worden aangevuld. Koop alleen wat je nodig hebt met dynamisch geactualiseerde voorraadniveaus.

Voorkom gederfde omzet en beperk tekorten
Zorg voor precies de juiste inventaris door automatisch de voorraadniveaus, levertijden en bestelpunten te berekenen. Als de gevraagde items niet op voorraad zijn, kun je alternatieve producten voorstellen.

Maximaliseer de winstgevendheid
Vraag adviezen over het moment van betalen om te profiteren van leverancierskortingen en om boetes wegens niet-tijdige betaling te vermijden. Voorkom overbodige of frauduleuze aankopen via goedkeuringswerkstromen.

Contact opnemen
Rope - oplossing - goederenstroom voor je organisatie

Vastgoed Central

Vastgoed Central is een addon die het servicebeheer van vastgoed wel heel erg makkelijk maakt.

Beheer
Beheer uw panden, appartementen en ruimtes eenvoudig met Vastgoed Central. De gebruikersvriendelijke interface zorgt ervoor dat u moeiteloos objectgegevens kunt registreren en huurders en eigenaars kunt toewijzen.

Service
Inspecties, check-ins, meterstanden opnemen zijn eenvoudig te registreren. Door de inboedel vast te leggen kunt bij elke check-in of inspectie deze aanvullen met een foto en, indien van toepassing, een klachtcode.

Contracten
Alles netjes op 1 plek. Maak eenvoudig contracten aan op basis van een van de door in Microsoft Word aangemaakte sjablonen. Door de volledige integratie van Eversign kunt u de contracten eenvoudig door uw relaties digitaal laten ondertekenen en blijven deze digitaal opgeslagen en gemakkelijk opvraagbaar binnen Vastgoed Central.

Portal / Website connector
Voor een vast bedrag per maand heeft u een compleet gekoppelde WordPress portal en/of website. Het is ook mogelijk om uw bestaande website te koppelen met onze connector.